Khamis, 31 Januari 2013

DOKTOR PAKAR KERAMAT AU 2

31 Jan 2013 jam 9 malam ke Jusco Keramat AU 2 untuk beberapa urusan. Bawa la sekali abang n adik. Adik comel matanya merah dan berair, dah dua hari.

Tergerak di hati untuk ke klinik di deretan kedai di Keramat AU 2. Nak cuba khidmat doktor sekitar situ, mana la tahu kot2 keramat.

Klinik terletak di deretan kedai dan pusat tuisyen. klonik milik bumiputere kelihatan suram-suram lampunya jika dilihat dari luar. pelanggan tak ramai, dalam hati terdetik gembira mesti cepat ni. kelihatan remaja perempuan ditemano si ayah..bila nama dipanggil terus masuk. Tak sampai 2 minit dah keluar. Si ayah kelihatan terkejut dan bertanya ada ke doktor periksa suhu atau apa2. budak tu geleng kepala. Tiba giliran adik doktor tanya sakit apa n terus bagi ubat. Tak periksa pun mata. Rasanya doktor ini memang pakar, bunyi tapak kaki pesakit kat luar dah tahu sakit apa kot. Tak apa la ambil je ubat. 3 jenis ubat diberikan dan harga cuma RM 30. cukup murah. Macam2 berlegar dalam kepala..betul ke dia tu doktor atau anak doktor yang saje main-main masa mak dia tak ada. Tak disangka profesion bertaraf profesional boleh buat kerja sebegitu. Berilah perkhidmatan terbaik sesuai dgn pengiktirafan diberikan.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Tiada ulasan:

Catat Ulasan